We zien u al denken: “Sport? Een avondje uit zul je bedoelen!

De Bowling vereniging timmert al sinds 1981 ‘’ aan de weg’’ om het sport bowlen op de kaart te zetten. De vereniging is transparant en zoek samenwerking met interne en externe partijen. Wij streven er naar het sport bowlen voor iedereen toegankelijk te laten zijn, natuurlijk  iedereen op zijn eigen niveau.

Naast het feit dat de bowlingbanen van het Fletcher Resort-Hotel Zutphen (Bowling Zutphen) worden ingezet als trekpleister voor de omgeving van Zutphen, is het bowlingcentrum ook de thuisbasis van Bowling Vereniging Zutphen. De vereniging bestaat uit 60 actieve leden van jong tot oud met diverse speelsterktes.

Bowlen kan je dus op verschillende manieren beoefenen, zowel recreatief als te beoefenen als top- sport. Neem gerust een kijkje op onze website, maar beter nog…, kom eens kijken bij onze huisleague op de Woensdag avond!

Bowlen, de Sport voor iedereen!

Meer informatie!