De Jeugd heeft de toekomst! Dat is het sleutelwoord van onze bowlingvereniging. De BVZ investeert al vele jaren in de jeugd. Veel (oud-) jeugd leden zijn inmiddels uitgegroeid tot topbowlers op landelijk niveau, en daar zijn wij trots op!

Om de gewenste kwaliteit te bereiken is samenwerking met leden van de vereniging van groot belang. De BVZ vindt en zoekt altijd naar verbeteringen en samenwerking met leden maar ook met derden. Bij de jeugdafdeling hebben wij ervaren bowling instructeurs en begeleiders bereid gevonden in de jeugd te inverteren. Dit doen ze op geheel vrijwillige basis en daar zijn wij hen zeer erkentelijk voor.

Graag stellen we ze aan u voor:

René van de Bosch
Maaike Draayer
Bestuurslid Jeugdzaken
Ronny Bloemen
Begeleider
Michel Hazewinkel
Begeleider

Bowlen bij onze jeugdafdeling kan al vanaf 6 jaar. Zo zijn er speciale schoenen en kinderballen die de vereniging ter beschikking kan stellen. Op langere termijn bestaat de mogelijkheid eigen materiaal aan te schaffen. Gedurende het seizoen worden bij de jeugdafdeling verschillende elementen van de bowlingsport onder de loep genomen. Tijdens de trainingen worden uiteraard praktische tips en regels van de sport uitgelegd. Video analyse, mentale aspecten en het kunnen lezen van baanpatronen komen eveneens aan bod gedurende de jaren bij de jeugdafdeling. Daarnaast worden er diverse toernooien georganiseerd waar de jeugd de geleerde theorieën in de praktijk kan brengen.

Geïnteresseerd?? Wij heten u van harte welkom op één van onze trainingsavonden, elke Woensdag van 18:30u tot 19:30u. Uiteraard kunt u ook contact opnemen met één van onze bestuursleden.