Onlangs heeft team 2 van de BVZ haar eerste trioleague-wedstrijd van dit seizoen gespeeld. We mochten naar Sport en
ontspanning centrum Tiel en  dat was een hele ervaring aangezien het voor ons allemaal de eerste keer was dat we buiten Zutphen speelden en we niet precies wisten hoe het allemaal werkte. Gelukkig werden we heel goed  geholpen door de organisatie en de andere teams. Het was wel even wennen aan de banen (touwtjes) en door de spanning begonnen we niet zo lekker aan de wedstrijd, maar na de eerste game ging het gelukkig wat beter. Uiteindelijk hebben we toch mooi negen punten bij elkaar gesprokkeld en zijn we op een 5e plaats geĆ«indigd.
Het was een leuke en gezellige dag en we kijken uit naar de volgende wedstrijd (in Rijssen op 5 november a.s.)

Bjorn, Marten, Alex, Adriatik en Brenda